уторак, 1. април 2014.

MANČMELOU KOLAČ (munchmallow)

Munchmallow kolač je jednostavan za pripremu, nije previše sladak a prosto je neodoljiv.
Ovo je jedan od onih ukusnih, sočnih, njamastih kolača lakih za pripremu a najbolje od svega je što nije skup :).Od detinjstva mi je to među omiljenim poslasticama a sada sam presrećna što mogu i kod kuće da uživam u ovom divnom ukusu. Za njegovu pripremu vam je potrebno bukvalno 3o minuta a čini mi se, ako vam dođu gosti, još manje od toga da se poručka :D

SASTOJCI :
za biskvit :
6 žumanaca,
1o ravnih kašika šećera,
6 punih kašika brašna,
3 kašike kakaa,
1 vanilin šećer, 
pola praška za pecivo,
2oo ml mleka,
1oo ml ulja. 
Za fil :
6 belanaca,
2o kašike šećera (10+10),
1 vanilin šećer,
4 kašike hladne vode,
 Za glazuru :
15o gr čokolade,
5 kašika ulja,
5 kašika vode. 
PRIPREMA :
Žumanca umutiti sa šećerom pa dodati vanilin šećer, mleko i ulje i mikserom sve lepo sjediniti. U brašno dodati prašak za pecivo i umešati ga. Brašno i kakao dodati u smesu sa jajima pa varjačom umešati (ne mikserom). Izliti smesu za biskvit na pek papir pa peći u zagrejanoj rerni na 2oo C 2o minuta. Dok se biskvit peče mikserom mutiti belanca dok se ne dobije čvrsta smesa. Znaćete da su belanca gotova kada prevrnete vanglu a smesa stoji :D.
Ubacite 1o kašika šećera i vanilin šećer pa mutite još. U šerpicu staviti 1o kašika šećera i 4 kašike vode pa ušpinujte. Ako prvi put špinujete potrebno je da stavite šećer i vodu na ringlu i da sačekate da provri pa da počne da peni i kada počne da se zgušnjava tj da bude gušće od vode (kao sirup) gotovo je. Ušpinovan šećer postepeno dodavati u belnaca i mutiti. Smesu rasporediti po kori i vratiti u rernu koja je smanjena na 12o C još 1o minuta. Glazuru napraviti od čokolade, ulja i vode. Preliti Mančmelou i odmah ga iseći na kocke i ostaviti da se ohladi i stegne. Posle par sati navalite na kolač :D.
Prijatno! 


Ne propustite i ovaj recept! Klik na KINDER MILCH SCHNITTE.


13 коментара:

  1. Da li serbe koje se spinuje ide vruce u belanca ili se mora malo prohladiti?

    ОдговориИзбриши
  2. Super kolac. Pratio sam recept sve kako pise. Samo nisam imao kakao u pahu, istopio sam cokoladu za kuvanje negde oko 150 g. Ekstra je ispalo. Sutra je ponovo pravim !!

    ОдговориИзбриши
  3. Kolac je fenomenalan, pravila sam ga vec dva puta! :) Sve pohvale za blog, recepti su vrlo lepo napisani, svi sastojci navedeni i jasno je opisan proces pripreme (kazem ovo jer sam tek skoro pocela da kuvam). Veliki pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Neno, zaista mi je drago sto Vam se dopada moj blog i nacin na koji ga vodim :) Nekada sam i ja bila pocetnik i znam koliko je bitno opisati postupak do detalja! Hvala sto pratite blog, sradacan pozdrav od mene!

      Избриши
  4. jednostavan,brz i ukusan kolac,hvala na receptu,upravo ga hladim :)

    ОдговориИзбриши